Subject: FW: Kloogaranna suvine liikluskorraldus
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Fri, 10 May 2024 10:18:14 +0300

Saatja: Kristjan Moisto <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: reede, 10. mai 2024 09:13
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Kloogaranna suvine liikluskorraldus

Tere

Lääne-Harju Vallavalitsus taotleb liikluskorralduse ümber suunamist ja
parkimise ning peatumise keelamist Kloogaranna külas riigiteedel 11197
Kloogaranna tee km 0,0-0,97; 11390 Tallinn-Rannamõisa-Kloogaranna km
35,8-36,7 ja 11398 Kloogaranna Mere tee km 0,0-1,1. Liiklus korraldatakse
ümber vastavalt 30.06.2021. a reg. nr. 172013-1 kooskõlastatud joonisele
(lisatud manusena). Muudetud liikluskorralduse perioodiks oleks
01.06.2024-31.08.2024

Lugupidamisega

Kristjan Moisto

nõunik • haldusosakond
524 6736 •  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Lääne-Harju Vallavalitsus

679 0600 •  <mailto:[email-masked]> [email-masked]